Продовжуємо покращувати умови для бізнес-клієнтів у 2018

iLand з перших днів роботи працює з бізнес клієнтами — українськими та представництвами іноземнимих компаній, державними установами, посольствами та консульствами, культурними місіями та NGO.  Серед наших клієнтів є представники як малого та середнього бізнесу, так і великі транснаціональні компанії. І для кожного бізнес-клієнта маємо спеціальні умови та пропозиції для оптимізації праці.

 

iPad — прекрасний бізнес-інструмент

 


Компанія iLand була заснована в 1998 році. З самого першого дня заснування ми спеціалізувалися на техніці Apple для приватних клієнтів та бізнес-користувачів і за минулі 20 років отримали чималий досвід. 

 

Компанія однією з перших отримала статус авторизованого продавця техніки Apple і авторизованого сервісного центру. Щорічно ми підтверджуємо, що ці статуси отримали заслужено. Більш ніж 5 років здійснювали гарантійні ремонти-заміни як авторизований сервіс Apple, за той період було здійснено більше тисячі гарантійних ремонтів. Детальна інформація про iLand — за посиланням

 

Ми пропонуємо:

 

На етапі звернення 

тільки офіційну техніку Apple. Якщо ви купуєте контрабандну техніку, видаткові документи на неї підроблені і ДФС може оскаржити таке відвантаження по всьому ланцюгу від «обнал-банку» через сірого продавця до кінцевого споживача. Здебільшого, це — штрафи та оскарження ПДВ. В iLand це нереально, у нас виключно офіційна техніка, яка законно петретнула кордон та на яку сплачені всі податки та мито

допомога у визначенні задачі, дизайн рішення під потреби вашої компанії

буває, що потрібна для роботи техніка не завжди є на складі в Україні. Ми запропонуємо розумні схожі альтеративи

підбір оптимального обладнання

узгодження по термінам постачань

консультації як захистити ваші інвестиції в обладнання (противикрадні рішення, фізичний захист, віддалене керування пристроями)

пропозиції з workflow для працівників з обмеженими можливостями

персональний менеджер

 

На етапі підписання документів

оперативна робота з документами

підготовка всіх необхідних специфікацій та сертифікатів

 

На етапі оплати

спеціальні ціни для постійних клієнтів

відтермінування оплат для постійних клієнтів

 

На етапі відвантаження

ретельне та уважне оформлення документів та гарантійних зобов'язань

безкоштовна доставка по Києву

за домовленістю: поклейка плівок чи захисного скла, вдягання чохлів, initial setup, оновлення системи

спеціальні ціни на захисні чохли і на дестяки різноманітних аксесуарів

термінова доставка по всій Україні

 

Після закриття угоди

HelpDesk: телефонна та e-mail технічна підтримка, віддалене під'єднання, діагностика та ремонти, бекап важливих даних

навчання для персоналу (за окремою домовленістю)

віддалений моніторінг техніки

консультації по сервісним кейсам, захист інтересів клієнтів у сервісних установах

допомога у інцидентах з випадкового чи навмисного блокування, викрадення інформації, невдалого оновлення системи

пропозиції щодо оновлення та upgrade техніки, апаратного та програмного

пропозиції з Trade-In

висновки про неремонтопридатність техніки, висновки на списання неробочої техніки

розробка навчальних матеріалів з дотриманням корпоративного стилю вашої компанії

колективні та індивідуальні тренінги з корпоративної безпеки на macOSiOS та watchOS

 

У рамках співробітництва із бізнес-клієнтами ми також можемо запропонувати наступні переваги:

 

Спеціальні ціни на офіційну техніку Apple та програмне забезпечення для корпоративних клієнтів, які поширюється на співробітників компанії.

Переваги офіційної техніки Apple, деякі з них, можна подивитися за посиланням 

http://iland.ua/tags/tag/гарантия

Обмін вашої техніки Apple на нову за програмою trade-in.  У тому числі, за безготівковим розрахунком.

Автоматизацію рутинних процесів співробітникам, які використовують техніку Apple.

Разову віддалену апаратну і програмну діагностику вашого парку техніки та знижку на на весь період адміністрування.

Оперативне комплексне рішення проблем, що можуть виникнути вирiшують кваліфікованi сервіснi менеджери.

Запити з продажів та сервісу вносяться у CRM-систему Daylite і виконуються по пайплайнам,  що обмежені по часу виконання.

Оперативну безкоштовну систему доставки власним логістичним відділом у межах Києва.

 

З усіма компаніями ми підписуємо договір про нерозголошення конфіденційної інформації.

 

Для отримання консультацій звертайтеся, будь ласка, до керiвника b2b підрозділу, Сергія Кречмаровськогоза номером 

+38044 323 0609

 

Також ви можете лишити ваші контакти у формі нижче і з вами зв'яжуться наші менеджери протягом години у робочий час:

 

Fill out my online form.
 

Читайте также на iLand.ua

Быстрый поиск: b2b,Business,iLand,бізнес

Февраль 26, 2018 | Roman Slukhov | (0 комментарий)

| комментировать


Схожі матеріали:

Новини iLand